akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

Şehirden --> Köye


            Şehir hayatının yorucu stresini atmanın en güzel yolu, akşam olunca kırsala kaçmak olsa gerek. Yeşilin olduğu yerde insanın tüm vücudu sanki nefes alıyor, günün tüm yorgunluğunu üzerinden atmasına yardımcı oluyor. Sabah uyandığında ise dinç bir şekilde uyku sersemliğine maruz kalmadan yataktan zıpkın gibi fırlayabiliyorsun. Şehir merkezine yakın bir köyümün olması benim için büyük bir nimet. Şehir merkezinden 30 dakika mesafede.
            Tabiî ki sadece şehre yakın bir köyün olması yeterli değil. Sivrisinekler ve böceklere karşı önlem almanız gerekecek. Çok büyütülecek bir mevzu değil bunlar. Size tavsiyem güzel bir çardak/kamelya tarzı bir şey yapmanız ve uyurken cibinlik kullanmanız. Eğer açık havada yatmayacaksanız raid sivrisinekleri cidden uzaklaştırıyor.
            Neyse konuya döneyim. Dün gece köy evinin avlusuna yatağımı hazırladım. Cibinliğimi kurdum. Mükemmel güzel bir hava var. Tam uyku moduna geçeceğim. Fakat acı acı bir köpek havlaması kulağıma gelmeye başladı. İnsanın içini parçalayan bir havlama sesi. Kardeşim bu sesi dün de duyduğunu söyleyince içime iyice kurt düştü. Kardeşimle beraber el fenerini alıp bahçeye gittik. Havlama sesi bizim bitişik komşunun bahçesinden geliyordu. Bahçe sahipleri pek fazla köye uğramadıklarından dolayı bahçeleri balta girmemiş bir orman gibiydi. Sesin geldiği yeri bulduk. Yabani otların, çalılıkların olduğu bir sıklıktan ses geliyordu. Köpek ile aramızda belki 2 metreden daha az kalmıştı. Fakat hala köpeği çalılıkların arasında görmek mümkün değildi. Çalıları araladık, sonunda köpek yavrusunu bulduk. Sevimli bir yavruydu. Çalıların içine sıkıştığı yerden kurtardık. Hemen çeşmeye götürüp su içirdik. Artık rahatça uyuyabilirdim.

            İçimde bir canlıya yardım etmiş olmanın mutluluğu ile uykuya daldım. 


EmoticonEmoticon