akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

Eğitim Ordusu


Yazıma “Eğitim Ordusu” şeklinde bir giriş yaparak başlasam hiç abartmış olmam. 2016-2017 eğitim öğretim yılı 19 Eylül 2016 Pazartesi günü başlayacak. 16 milyonu aşan öğrenci ders başı yapacak. Öğretmenleri, memurları ve yardımcı hizmetleri de katınca 20 Milyona yakın bir sayıda insan sadece eğitim ve öğretim işleri ile meşgul olacak. Dünya üzerinde nüfusu 20 Milyondan daha az olan 180 civarında ülke var. https://tr.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCfuslar%C4%B1na_g%C3%B6re_%C3%BClkeler_listesi bu adresten kendinizde inceleyebilirsiniz.
Sayısal verilere bakıldığında Türkiye’nin eğitim ve öğretim için harcadığı para dünya ülkelerinin 3’te 2’sinin bütçelerinden daha büyük. Muazzam büyüklükte bir bütçe eğitim ve öğretim için harcanıyor. Her yıl binlerce yeni öğretmen ataması yapılıyor. Eğitim-öğretim çalışmaları daha nitelikli bir hal alıyor.
            2016-2017 yılı Eğitim-Öğretim maratonu 9 Haziran 2017 Cuma günü sona erecek. . Yani öğrencilerin yıl içinde sordukları “Ne zaman yaz tatili olacak” sorusunun cevabını da vermiş oluyoruz.Yarıyıl tatili, öğrencilerin tabiri ile 15 tatil, 23 Ocak, 3 Şubat tarihleri arası ve 6 Şubat tarihinde ise II. Yarıyıl tatili başlayacak.

            Eğitim Ordumuza 2016-2017 Eğitim Öğretim yılında başarılar dilerim. 

Not: bu adresten Milli Eğitim Bakanlığı 2016-2017 yılı çalışma takvimine göz atabilir. https://ogm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2016_05/30032233_calisma_takvimi.pdf


EmoticonEmoticon