akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

TEOG 2. GÜN OTURUMLARI || İZLENİMLERİM

 
  TEOG 1. gün otumları hakkındaki izlenimlerini dün paylaşmıştım. Arzu edenler önce o yazıyı burayı tıklayarak okuyabilirler. 

    Bugün yine aynı okulda görevliyim. Bu durumun bana gözlem yapmak için avantaj sağladığını söyleyebilirim. Sabah yine aynı saatte okula geldim. Dünün tersine sabah okul bahçesinde erkenden gelen öğrenci sayısı daha azdı. Öğrencilerin birçoğu ile dün tanışmıştım. O yüzden bugün bana karşı daha rahat olduklarını söyleyebilirim. TEOG 1. gün oturumlarında salon başkanlığı görevi çıkmıştı. Bugün ise kura çektim ve yedek gözetmen görevi çıktı. Yani pasif görevdeyim. Ama gerek okul bahçesinde gerek sınavdan hemen önce sınıfta öğrencilerle bol bol sohbet ettim. Neler hissettiklerini anlamaya çalıştım. Öğrencilerin kendilerine güvenleri tam. Ellerinden geleni yaptıklarına inanıyorlar. Okulu ve dersleri sallamayan öğrencilerin sınavdan önce daha rahat tavırlar içinde olduklarını da söylemeliyim.  
    Dün olduğu gibi bugün de ilk oturum öncesi yine öğrencilerde heyecan var. Dün kadar olmasa da yine de heyecanlı olduklarını söyleyebilirim. Bu gün ilk oturum Fen Bilimleri dersinden. Fen Bilimleri sınavından çıktıktan sonra heyecanları büyük oranda geçmiş olacak. Çünkü dün de aynı durumu gözlemlemiştim. 
   Şimdi öğrenciler Fen Bilimleri sınavında. Sınavdan sonra izlenimleri paylaşmaya devam edeceğim.
Öğrenciler Fen sınavından çıktılar. Genel itibari ile hepsinin ortak kanaati Fen Bilimleri sınavının kolay olduğu yönünde. Sadece bir kız öğrenci dikkatimi çekti. Ağlıyordu, soruları yapamadığından bahsediyordu. Biraz teselli etmeye çalıştım ama ne söyleyeceğimi bilemedim.
    Öğrenciler Inkilap Tarihi ve Atatürkçülük oturumu için sınıflarına geçtiler. Neşeli ve kaygısız duran öğrenci sayısı az değildi. Sanırım sınav kaygısı yaşayana ya da sınava cidden iyi hazırlanmış öğrenciler sessiz kaldıklarından onları fark edemedim. İnkılap Tarihi de kolay bir sınav olmuş. Öğrenciler çabucak soruları cevapladılar. Geriye son bir ders kaldı, İngilizce.
   Çocuklar ile beraber ben de sınıfa geçtim. Sınav İngilizce olunca ben de İngilizce nutuk atayım dedim. Öğrenciler şaşırdılar, sonra hep bir ağızdan "anlamıyoruz" dediler.
Herkese başarılar diledim. Sınavdan salonundan çıktım. Çünkü yedek gözetmenim

Bir TEOG daha sona erdi. TEOG hakkında söyleyebileceğim olumsuz çok şey var. Ama ...


EmoticonEmoticon