akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

Google Drive || MEB Bağlantı Sorunu

                                                                                    not: Değerli Ziyaretçi, yazının tamamını okumana gerek yok. Cevap en sondan bir önceki paragrafta
Teknoloji, bilginin pratiğe dönüşmesi ve hayatın kolaylaşmasıdır. Bunun en güzel örneğini bilişim teknolojilerinde görmek mümkün.
Örneğin, ben sık sık flash disk(usb bellek) alan ve aldığım bu belleği kısa süre içinde kaybeden bir insanım. Evde usb bellek ile pek işim olmuyor. Sadece belli başlı dokümanları okulda açmak için kullanırdım. Okulda ya da herhangi bir yerde usb belleği de kaybederdim.

Bir kaç yıl önce akıllı telefon kullanmaya başlayınca Google Drive keşffettim. Artık evden okula dosyalarımı (yazılı sınavlar,yıllık planlar,evraklar,ders içi etkinlikler,çalışma kağıtları vs.) taşımak için tek yapmam gereken dosyayı buluta göndermekti.(google drive kaydetmek/yüklemek)

Fakat MEB güvenlik sertifikasını yayınladıktan sonra okul İnternet'inde bir çok siteye erişimde sıkıntılar yaşamaya başladım. Maalesef google drive artık açılmıyor. "drive.google.com" sayfası aşağıdaki hatayı veriyor.

drive.google.com hiç veri göndermedi.
ERR_EMPTY_RESPONSE"


Bende konuyu https://yardimmasasi.meb.gov.tr/ adresine e-posta ile sordum. Bana gelen cevabı aynen paylaşıyorum.

19 Nis 2016 14:12 tarihinde <bhd_destek@meb.gov.tr> yazdı:
19/04/2016 11:26:38 tarihinde
Bilişim Altyapı Sistemleri ve Destek Hizmetleri - Okul ve İlçe MEM(MEB ADSL-Fatih Fiber Hattı) İnternet Erişim Talepleri - Bir web sitesinin açılmasını istiyorum konu başlığı ile oluşturduğunuz talep aşağıdaki açıklama ile kapatılmıştır.
MEB güvenlik politikaları gereği "dosya paylaşma ve disk alanı" kategorisinde olan sitelere erişim izni verilememektedir. Talebinizi bu kapsamda değerlendiriniz.
Bu durum beni alternatif aramaya itti. varlığından haberdar olduğum fakat eski alışkanlıklarım yüzünden kullanmadığım http://dosya.eba.gov.tr aklıma geldi. 10 gb gibi azınsanmayacak bir alan veriyor. Okulda, evde bulut sunucusu kullanmak isteyenler EBA Dosya'yı kullanabilirler. EBA Dosya sadece öğrenciler ve öğretmenler için.

2 yorum

dosya yüklemede 100 mb sınırı var. bir google dreive nin yerini tutmaz

Bende de aynı sorun var fakat ne yaptıysam googlede çözüm bulamadım


EmoticonEmoticon