akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

1. Sınıf Türkçe Deneme Sınavı İndir

1. Sınıflar için hazırlanmış güzel bir çalışma. Sınıfınızda uygulayabilir ya da eve ödev olarak verebilirsiniz. 

İçindekiler: 
  1. Okuduğunu anlama
  2. Noktalama işaretleri
  3. İsimler
  4. Yazım yanlışları
  5. Tekil ve çoğul isimler konularını kapsamaktadır. 

Soruların bir kısmını aşağıya ekliyorum. Dosyayı indirmeden inceleyebilirsiniz. 


TÜRKÇE DENEME SINAVI
Öğrenci adı-soyadı:                                                         
PİKNİK
                   Benim adım Ezgi. Ailemle birlikte her bahar havalar ısınınca pikniğe gideriz. Annem harika tatlılar ve yemekler yapar. Babam mangalını, kömürü ve eti alır. Yaşadığımız yerin yakınında bir gölet var. Göletin kıyısında bir piknik yeri. Ben ve kardeşim ip ve topumuzu hiç unutmayız. Babam ipten salıncak yapar, annemde bizim sallanmamıza yardım eder. Pikniği çok severiz, birlikte bir şeyler yapmak çok eğlencelidir. Hava kararmadan da eve döneriz. Banyomuzu yapar ve hemen yatarız.Yaşasın bahar , yaşasın piknik…

İlk beş soruyu parçaya göre yanıtlayınız.

1. Ezgi ailesi ile pikniğe ne zaman gidermiş? ( 10 puan )

2. Ezgi’nin annesi neler hazırlarmış? ( 10 puan )


3. Ezgi ve kardeşi yanlarına nelerini alırlarmış? ( 10 puan )

4. Ezgi pikniği neden çok seviyor? ( 10 puan )


5. Piknikten dönünce ne yaparlarmış? ( 10 puan )
                       

6- Aşağıdaki cümlelerin sonuna uygun noktalama işaretleri koyunuz.( 10 puan )
v Ben en çok ceviz ağacını seviyorum (  )
v Siz de kuşları seviyor musunuz (   )
v Dilek(   ) çok düzenli bir öğrencidir(   )

2 yorum

Soruları indirdim çok güzel işime yaradı.


EmoticonEmoticon