akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

1. Sınıf Zıt Anlamlı Kelimeler Görsel Çalışma Kağıdı

1. sınıf insanlık tarihinin en önemli buluşunu öğrencilerimize kazandırdığımız süreçtir. Tabi ki, insanlık tarihinin en önemli buluşu yazıdan bahsediyorum.
1. sınıf öğrencileri sadece okuma yazmayı öğrenmekle kalmıyor ayrıca anadillerini akademik olarak yeniden keşfediyorlar. Zıt anlamlı kelimeler da işte bu akademik konulardan bir tanesi. Ben de çocuklarımızın bu konuyu daha iyi öğrenmeleri için İnternet'te bulduğum görsel öğelerle süslenmiş bir çalışmayı paylaşmak istiyorum.

Zıt Anlamlı Kelime Nedir? Karşıt anlamlı kelime ile aynı anlama gelir. Anlam olarak bir kavramın tam tersini ifade eder. En bariz örneği;
"siyah"ın zıt anlamlısı "beyaz" örneğidir. Tüm sözcüklerin karşıt anlamlısı bulunmamaktadır. 
Eylemlerin karşıt anlamlısı da olumsuzu değildir. Örneğin,
"üzülmek" fiilinin zıt anlamlısı "üzülmemek"  şeklinde değil "sevinmek"tir.


EmoticonEmoticon