akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

Öğretmenler Günü için Öğretmen Konuşması

Ben öğretmenim. Çocukların kalplerindeki sevgi denizinde kulaç atıyorum.
Ben öğretmenim. Binbir çeşit çiçeğin benim bahçeme düşenlerinden demetler yapıyorum.
Ben öğretmenim. Çocukların zihinlerine bilgi, kalplerine iyilik, güzellik ve doğruluk tohumları saçıyorum.
Ben öğretmenim. Derdim ne para ne pul... Benim derdim çocukları emniyet içinde geleceğe hazırlamak.
Ben öğretmenim. Ektiği tarlanın hasadını yapamadan çalışıp dururum.
Ben öğretmenim. Öğrencim beni unutmasın isterim. En büyük kazancım budur benim.
Ben öğretmenim. Her 24 Kasım’da yıllar önce okutup uğurladığım, geçmişten bir öğrencimin aramasını hasretle beklerim.
Ben öğretmenim. Görevlerimi yapmanın ciddiyet ve gururunu daima omuzlarımda ve yüreğimde hissederim.
Ben öğretmenim. Şu gök kubbede bir hoş seda bıraktıysam ne mutlu bana der ve bayrağı gençlere teslim ederim.




EmoticonEmoticon