akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

İlköğretim Haftası Öğrenci Konuşması ve şiiri


Sayın Okul Müdürüm, Değerli Öğretmenlerim, Sevgili Arkadaşlarım,


Arkadaş ve Öğretmenlerimize özlemlerimizin arttığı, yeni bilgilere ihtiyaç duyduğumuz anda, çalan zil ile yeniden okullara koştuk.
Karanlığı aydınlığa dönüştüren güneşin ufuktan göründüğü andır, okulun ilk açıldığı gün. Yeni arkadaşlar, yeni bilgiler, yeni dersler, yeni oyunlar. Birbirinden güzel anılar yaşayacağımız, hep birlikte gülüp eğleneceğimiz yeni bir öğretim yılına ve yeni bir sınıfa merhaba diyoruz.
Merhaba aramıza yeni katılan kardeşlerim. Merhaba can arkadaşlarım. Merhaba öğretmenlerim.
Başarı, sağlık, mutluluk dolu bir yıl dileklerimle, İlköğretim Haftası kutlu olsun.

EYLÜL

Sade bir ay değil Eylül.

Medeniyete yol olur
Çölde vaha göl olur
Tutmasını bilene
Kol-kanat, dal olur

Sade bir ay değil Eylül.

Öğrenirsen bilgi olur.
Başarırsan övgü olur.
Anne baba kardeş gibi
Yüreklerde sevgi olur.

Sade bir ay değil Eylül.

Çizgilerden harf olur
Doğrudan taraf olur
Eğitim dışında kalan
Mutlak bertaraf olur.

Sade bir ay değil Eylül.

Eylülde okul açılır
Her yana bilgi saçılır
İlköğretim Haftası
Coşkuyla kutlanılır.
                                   
Şener ALTUN




EmoticonEmoticon