akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

İlkokullar için 45 Adet Labirent Bulmaca İndir

Çocuklar dünyayı yetişkinlerden daha renkli daha heyecanlı algılar. Bizim için değerini yitirmiş bir çok şey çocuklar için keşfedilmeyi bekleyen yeni maceralardır. İlkokul yıllarımda ders kitabında yer alan sayıları birleştirerek oluşturduğum "uçak" ve "panda" resimlerini hiç unutmuyorum. Çizgileri silip tekrar tekrar yaptığımı hatırlıyorum. Bulmacalar, resimler farklı bir heyecan oluştururdu. Labirent bulmacalar vardı. Tavşanı havuca ulaştırmak için tekrar tekrar çözdüğüm labirent bulmacalar. Şimdi öğretmen oldum. Labirent bulmaca çözmenin pek bir heyecanı kalmadı. Ama öğrencilerin bu bulmacaları çözerken sevinçlerini görmek beni heyecanlandıracaktır. Siz de indirip istifade edebilirsiniz.


EmoticonEmoticon