akıllı tahta etkinlikleri,soru bankası,deneme sınavı,yazılı sınav,konu anlatım,eğitim programları,yıllık planlar,ilk okuma yazma

Egitimhane Yoğunluk Nedeni ile Açılmıyor

Güncelleme: An itibariyle egitimhane.com'un sunucu hizmeti aldığı fimayı bilgi almak için aradım. makinelerin birinde arıza olduğunu söyledi. Sorunu çözdüklerini söyledi. Birazdan sistem düzelir. Siteye yoğunluk nedeni ile girilemiyor hatasının sebebi sunucu hizmeti veren makinelerden kaynaklanıyormuş. Bunun dışında görüntülenen(İngilizce içerikli) hata mesajları yazılımsaldır. Yani site yetkililerinin halledebileceği sorunlar.

Öğretmenlerin vazgeçilmez sitesi, Türkiye'nin en büyük Eğitim Forumu Egitimhane'ye yaklaşık olarak bir saattir yoğunluk nedeni ile açılmıyor. Bu da şu anlama geliyor, Egitimhane yeni rekorlara imza atıyor.
En son böyle bir problemi yıllar önce yaşamıştım. Site yöneticileri bu sorunu kaynakları arttırarak çözmüşlerdi. Hali hazır Egitimhane 100 küsür gb ram, 1Gigabit port bilmem kaç terabayt harddisk kaynaklarına sahip. Tüm bunlara rağmen site açılmıyorsa inanılmaz bir yoğunluk olsa gerek.

Egitimhane özellikle sınıf ve branş öğretmenlerinin gerçek zamanlı zümre toplantısı yaptıkları, bilgi ve çalışmalarını paylaştıkları harika bir eğitim sitesi. Egitimhane için hali hazırda EBA'dan daha aktif olduğunu söylemek mümkün. Öyle zannediyorum ki, bilişim alanında amatör kadroya sahip olmasına rağmen çok büyük işler başarıyorlar.

Ben hemen hemen her gün egitimhane'den yararlanıyorum. Çeşitli testler, çalışma kağıtları, konu özetleri ve günlük olarak hazırlanıp paylaşılan ev ödevleri indiriyorum. Öğrencilerimin istifasine sunuyorum.

Egitimhane'nin ortaya çıkmasında emeği geçen herkese teşekkür ederim.  

NOT: Egitimhane alt yapısı kuvvetli bir site. Sitenin yoğunluk nedeni ile açılamıyor olması siber saldırı ihtimalini aklıma getiriyor.


EmoticonEmoticon